پاورپوینت تکنولوژى آموزشى در ایران

مطالب دیگر:
🔥تدوین مدلی جهت مدیریت اسلامی بر اساس نامه 53 نهج البلاغه🔥کاملترین حل المسائل تحقیق در عملیات 1 کارشناسی🔥جزوه ویروس شناسی استاد مسعود قانع🔥مبانی نظری تدوین مدلی جهت مدیریت اسلامی بر اساس نامه 53 نهج البلاغه🔥پروپوزال تدوین مدلی جهت مدیریت اسلامی بر اساس نامه 53 نهج البلاغه🔥مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی 49 صفحه🔥نظریه های هیجان خواهی و بررسی ویژگی های افراد هیجان خواه🔥مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های هیجان خواهی 48 صفحه🔥مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدالت در سازمان 102 صفحه🔥عوامل موثر بر درک عدالت در سازمان و نتایج حاصل از آن🔥استقرار عدالت در سازمان و موانع اجرای تحقق عدالت سازمانی🔥 بررسی نظریه ها و ابعاد عدالت سازمانی🔥مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهت گیری مذهبی 41 صفحه🔥مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش مذهبی 41 صفحه🔥مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی 43 صفحه🔥دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی 43 صفحه🔥مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی 24 صفحه🔥مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی 27 صفحه🔥مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی 27 صفحه🔥عوامل موثر بر سرسختی و بررسی ابعاد و نظریه های آن🔥دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی ذهنی 62 صفحه🔥ابزارهای سنجش سرسختی ذهنی و ویژگی های افراد سرسخت با تاکید بر ورزشکاران🔥مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی ذهنی در ورزشکاران 62 صفحه🔥مبانی نظری و پیشینه تحقیق راههای مقابله با استرس 59 صفحه🔥بررسی مدل های نظری مقابله با استرس
پاورپوینت تکنولوژى آموزشى در ایران |لینک فایل|47090679|کِی وای|kyt
دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد پاورپوینت تکنولوژى آموزشى در ایرانرا مشاهده می نمایید .

شامل 37 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان علوم تربیتی کاربرد دارد


مشخصات فایل
تعداد صفحات37حجم0/386 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx
توضیحات کامل

شامل 37 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مرحله اول

در کشور ما از سال ۱۳۰۶ (هـ. ش) به بعد بعضى از مدارس اقدام به ایجاد آزمایشگاه‌هاى فیزیک، شیمى و علوم زیستى کردند. اما عواملى سبب عدم موفقیت این مراکز و راکد ماندن فعالیت‌هاى آنان شد که نداشتن کادر متخصص، کمبود ابزار و مواد موردنیاز و عدم اعتقاد به کاربرد این ابزار و روش ازآن جمله‌اند.

در سال ۱۳۰۸ وزارت فرهنگ (سابق)، ادارهٔ کل هنرهاى زیبا را تأسیس کرد. این اداره علاوه بر نظارت بر کلیه فعالیت‌هاى هنری، مسؤولیت استفاده از وسایل سمعى و بصرى مدارس را نیز عهده‌دار بود. ایجاد آزمایشگاه‌هاى سمعى و بصرى دانشسراى مقدماتى و دانشسراى عالى نیز جزء فعالیت‌هاى این اداره بود.

پس مى‌توان گفت که در ایران نیز ابتدا ابزار و وسایل سمعى و بصرى بدون توجه به نیازهاى خریدارى و در مراکزى نگهدارى مى‌شد.

فیلم‌ها و مواد موردنیاز نیز بدون توجه به فرهنگ و زبان مردم، و عدم امکان ترجمهٔ همهٔ آنها از خارج خریدارى و دراختیار مدارس و دانشگاه‌ها قرار مى‌گرفت.

هنوز هم در پاره‌اى از مدارس شاهد قفسه‌هاى خاک‌گرفته پر از ابزار هستیم که هیچگونه استفادهٔ معقولى از آنها به‌عمل نمى‌آید. همچنین هنوز هم شاهد آرشیوهاى فیلم بعضى از دانشگاه‌ها هستیم که به‌علت عدم تناسب مجموعه‌شان با فرهنگ مردم و عدم آشنایى دانشجویان به زبان مواد ارائه‌شده، در حال فاسدشدن هستند.

گرچه هم ابزار و هم مواد براى تدریس درنظر گرفته شده‌اند ولى عدم آشنایى معلمین با مواد و ابزار و فقدان وقت و علاقه از سوى معلمین سبب گردیده که سرمایه‌ها راکد بمانند.

و ...

فهرست مطالب

مرحله اول
مرحله دوم
مرحله سوم
مرحله چهارم
مرحله پنجم
پایان

عنوان : تکنولوژى آموزشى در ایران

فرمت : پاورپوینت

حجم : 388 کیلوبایت

تعداد صفحات : 37

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت






"