پاورپوینت روانشناسی محیطی در معماری

مطالب دیگر:
پاورپوینت معرفی ريز پردازنده هاي INTEL و AMD.pptxپاورپوینت پیش تنیدگی و روشها و انواع مزایا آنپاورپوینت داده کاوی با استفاده از اتوماتای یادگیرپاورپوینت دلیل احداث پست گازی و مزایای آنپاورپوینت الگوریتم و انواع اتوماتاهای یادگیر با بررسی معیارهای رفتاریپاورپوینت محاسن و معایب شبکه های امروزی اینترنتپاورپوینت ویژگیهای و عناصر معماری کاروانسراها در ایرانپاورپوینت استعمال متالورژی پودر در صنعت و مزایای آنپاورپوینت مقاله مجموعه هاي فازي و كاربرد آن در مهندسي صنايعپاورپوینت سيستم خودکار تشخيص اثر انگشتپاورپوینت اختلال DSM IVپاورپوینت اختلال یادگیری خاصپاورپوینت اختلالات شخصیتپاورپوینت اختلالات جنسی، تشخيص، درمانپاورپوینت اختلالات عملکرد جنسی پاورپوینت اخذ شرح حال، مصاحبه و ارزیابی مراجعه کنندهپاورپوینت آشنايى با SPSSپاورپوینت اصول تفکر سیستماتیکپاورپوینت آسیب شناسی خانوادهپاورپوینت استفاد از باند گراف و شبکه پتری در شبيه سازی و مدلسازی مدارات الکترونيک قدرتپاورپوینت انحراف جنسیپاورپوینت آموزش مدیریت رفتاری والدینپاورپوینت اعتماد به نفسدانلود پاورپوینت رویکرد بالینی به درمان اعتیاددانلود پاورپوینت روانشناسی بهبود بخشی
پاورپوینت روانشناسی محیطی در معماری |لینک فایل|47090662|کِی وای|kyt
دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد پاورپوینت روانشناسی محیطی در معماریرا مشاهده می نمایید .

دانلود فایل ، در حجم 200 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه


مشخصات فایل
تعداد صفحات200حجم35/418 کیلوبایت فرمت فایل اصلیppt
توضیحات کامل

، در حجم 200 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.



بخشی از متن:
هر بنا تنها به میزانی زنده است که به راه بی زمان ملتزم باشد.برای یافتن راه بی زمان نخست باید کیفیت بی نام را بشناسیم 1 . کیفیتی که حقیقت شکل گیری هرهنر زیبایی را شامل می شود.....(الکساندر، 21:1386)
مطلب حاضر نه کیش و آیین به دست می دهد و نه نسخه و دستورالعمل،اما به هر حال در پی درک دنیای فرمها و فضاهایی است که پیکره هنر و محیط زندگی را تشکیل می دهند.(آیوازیان28:1384)
گفتگو درباره ماهیت و ویژگیهای قرن نوزدهم و بیستم ،به خاطر آنکه خود درآن زندگی می کنیم،شاید دشوارتر از بررسی مشخصات هر دورةدیگر باشد. اما در مجموع می توان گفت که قرن نوزدهم و بیستم یک بحران دنباله داراست ،که در آن ، انسان خود را از قالب پیشین به در آورده و به شکل دیگری می سازد . بر اساس بینشی که حاکم بر هنر امروزی است، هنر عبارتست از به کارگیری عناصری همچون صوت ،رنگ یا کلمه ،با آرایشهایی که هیچ نیازی ندارند به چیزی بیرون از خود اشاره گنند؛و به عبارت دیگر احتیاجی ندرند چیزی را « نشان بدهند ». هنرمند امروزی ،همچنانکه دانشمند ،با وسایل کار خود « تجربه می کند» ، امکانات آن را برسی می کند و شکلهای تازه ای می یابد ، یا ابداع می کند . اما بر خلاف دانشمند که در جستجوی نظمها و یکسانیها ست ، اغلب هنرمندان امروزی به دنبال چیزهای یگانه و بی همتا هستند . بخشی از جستجوی هنرمند امروزی بر گرایشها،بینشها و تجربه درونی خود او تکیه می کند ، نه بر قبول عامه از واقعیت ،لذا تعجبی ندارد که عامه مردم به گرایشهای متعدد هنر نوین به دیدة دشمنی می نگرند .
در هنر مدرن ﺷﺎﻳﺪ ﺑﺘﻮان ﮔﻔﺖ ﻛﻪ ھﻤﻪ ی ھﻨﺮھﺎ ﻣﺘﻀﻤﻦ وﺟﮫ ﺟﺪﻳﺪ ھﺴﺘﻨﺪ. اﮔﺮ ﻓﺎﻗﺪ اﻳﻦ ﺧﺼﯿﺼﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ ھﻨﺮ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ. ﺟﺪﻳﺪ ﺑﻮدن; ﺷﺮط ﻛﺎﻓﻲ ﻧﯿﺴﺖ ﻛﻪ ﭼﯿﺰی را ﺗﺒﺪﻳﻞ ﺑﻪ اﺛﺮ ھﻨﺮی ﻛﻨﺪ، اﻣﺎ ﺿﺮوری ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﯿﺮﺳﺪ. اﮔﺮ هﻨﺮی; ﺟﺪﻳﺪ ﻧﺒﺎﺷﺪ ﺑﺎز ﺗﻮﻟﯿﺪ اﻧﺪﻳﺸﻪ و دﺳﺘﺎوردھﺎی ﮔﺬﺷﺘﻪ اﺳﺖ. ﺗﻜﺮار و ﺑﺎز ﺗﻮﻟﯿﺪ ھﻨﺮ ﮔﺬﺷﺘﻪ; ﺑﺪون ھﯿﭻ ﻗﺼﺪ و ﻗﺮﺿﻲ ﻣﯿﺘﻮاﻧﺪ ﺻﻨﻌﺖ ﺑﺎﺷﺪ. رﺟﻮع آﮔﺎھﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﻳﻚ ﻣﻌﻨﺎ و ﻳﺎ ﺳﻨﺖ ﺗﺼﻮﻳﺮی ﮔﺬﺷﺘﻪ و اﻳﺠﺎد ﻳﻚ ﻣﻌﻨﺎ در ﺑﺴﺘﺮی ﺟﺪﻳﺪ ﻣﯿﺘﻮاﻧﺪ ھﻨﺮی ﺟﺪﻳﺪ ﺑﺎﺷﺪ.
پل سزان :
یکی از بزرگ‌ترین نقاشان فرانسه و پدر جریان موسوم به پساامپرسیونیسم است، او عمدتا به نقاشی «طبیعت بیجان» پرداخت و آثار او در این زمینه، هر یک شاهکاری در عالم هنرند.
پابلو پیکاسو گفته است: «اگر هنر نقاشی یک استاد بزرگ داشته باشد، او کسی جز پل سزان نیست. او پدر همه ما بود.»
و...



فهرست مطالب:
مقدمه
هنر مدرن(معماری مدرن)
معماری پسامدرن
نیازهای انسانی
روانشناسی محیط
1- موضوع روانشناسی علمی
2- رویکرد در روانشناسی
3- تعریف رویکرد
رویکردها
1- رویکرد زیست شناختی
2- رویکرد رفتاری
3- رویکرد شناختی
4- رویکرد روان کاری
5- رویکرد پدیدار شناختی
و...



این فایل با فرمت پاورپوینت در 200 اسلاید قابل ویرایش بسیار کامل و جامع تهیه شده است.



هدیه محصول:
فایل WORD روانشناسی محیط در معماری(6صفحه)






"