پاورپوینت مدل ارتباطی ویلبر شرام

مطالب دیگر:
🔍تحقیق پژوهشی تعاریف و مفاهیم سازمان یادگیرنده🔍تحقیق پژوهشی محافظه كاري واحتیاط🔍تحقیق پژوهشی محافظه کاری🔍تحقیق پژوهشی مدل FRO و سطح وفاداری مشتری🔍تحقیق پژوهشی مدل پيشرفته مديريت كيفيت جامع، تاريخچه EFQM🔍تحقیق پژوهشی مدرسه هوشمند🔍تحقیق پژوهشی مدل KANO (کانو ) و روشTRIZ 1 ( نظريه حل ابداعانه مساله )🔍تحقیق پژوهشی مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری🔍پژوهش مدل کسب و کار با رویکرد مسئولیت اجتماعی سازمان🔍پژوهش مدل هاي هوش هيجاني🔍پژوهش مدلهای تصمیم گیری در سیاست خارجی🔍پژوهش مديريت ارتباط با مشتري🔍پاورپوینت ریاضی پایه دوم ابتدایی مبحث اعداد سه رقمی🔍پژوهش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)🔍پژوهش مدیریت استراتژیک برند🔍پژوهش مدیریت استراتژيک منابع انسانی🔍پاورپوینت آموزش درس بیست و یکم مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی🔍پژوهش مدیریت آموزشی وتصمیم گیری🔍پژوهش مدیریت پایدار شهری با تاکید بر مشارکت شهروندان🔍پژوهش مدیریت استعداد🔍پژوهش مدیریت آموزش کارکنان🔍پژوهش مدیریت بدن🔍پژوهش مديريت دانش و چرخه مديريت دانش🔍پژوهش مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری🔍پژوهش مدیریت دانش
پاورپوینت مدل ارتباطی ویلبر شرام |لینک فایل|47090659|کِی وای|kyt
دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد پاورپوینت مدل ارتباطی ویلبر شرامرا مشاهده می نمایید .

شامل 48 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان علوم تربیتی کاربرد دارد


مشخصات فایل
تعداد صفحات48حجم0/410 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx
توضیحات کامل

شامل 48 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

ویلبر شرام در سال ۱۹۵۲ مدلى را براى ارتباط طراحى کرد که معتقد است نماینده‌اى براى انواع ارتباطات، چون ارتباط با خود، ارتباط با یک فرد یا گروه یا ارتباط با هزاران و حتى میلیون‌ها گیرندهٔ مشترک است.

شرام مى‌نویسد: ”ارتباطات همیشه حداقل به سه عنصر نیاز دارد: منبع، پیام و مقصد. (destination)

منبع ممکن است یک فرد (صحبتش، نوشته‌اش، نقاشى‌اش و یا حرکاتش) یا یک سازمان ارتباطى (communication organization) (مانند روزنامه، چاپخانه، ایستگاه تلویزیونی، استودیوى تهیهٔ فیلم‌هاى کارتون) باشد. پیام ممکن است به شکل جوهر روى کاغذ، امواج صوتى در هوا، جریان برق، تکان دادن دست یا پرچم در فضا یا هر نوع علامتى که قادر به تفهیم معنى (interpreted meaningfully) باشد، ظاهر بشود.

مقصد یا هدف ممکن است شنونده، تماشاگر، خواننده چه به‌صورت فردی، گروهى یا جمعى باشد. شرکت‌کنندگان، در یک بحث گروهی، شنوندگان یک سخنرانی، یک جمعیت علاقه‌مند به فوتبال یا یک خوانندهٔ روزنامه یا تماشاکنندهٔ تلویزیون یا یک جمیعت یا یک فرد از یک گروه مخصوص، همهٔ اینها گیرنده هستند که ما آنان را تودهٔ گیرنده (mass audience) مى‌نامیم.

اکنون این سؤال مطرح مى‌شود که وقتى منبع مى‌کوشد تا این ”اشتراک“ را با مقصد موردنظر ایجاد کند چه مى‌شود؟ ابتدا منبع پیام خود را به شکل رمز در مى‌آورد یا اطلاعاتى را که مى‌خواهد براى دیگرى ارسال کند به‌صورت قابل ارسال درمى‌آورد. تصاویر موجود در ذهن ما، به هیچ وجه قابل ارسال نیستند، مگر آنکه به‌صورت رمز درآیند. مثلاً وقتى این تصاویر ذهنى به‌صورت کلام درآیند به آسانى و به‌طور مؤثر قابل ارسال خواهند بود.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه

مدل اول ویلبر شرام

مدل دوم ویلبر شرام

مدل سوم ویلبر شرام

مدل چهارم ویلبر شرام

پایان

عنوان : مدل ارتباطی ویلبر شرام

فرمت : پاورپوینت

حجم : 412 کیلوبایت

تعداد صفحات : 48

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت






"